Využívání vzdělávání v anglickém jazyce formou blended learningu našimi žáky
V rámci projektu „57 odborná angličtina“ (CZ.1.07/1.1.00/57.0685) se žáci zajímavým způsobem učili jak slovní zásobu, tak gramatiku, naučili se lépe pracovat s počítačem, mohli poslouchat rodilé mluvčí a dostávali okamžitou zpětnou vazbu, což je vedlo k opravení si špatných úkolů a k zafixování si správných tvarů či forem.
Program byl používán ve výuce podle potřeby jednou až třikrát týdně, vyučující pak pracovala i s následnými metodickými materiály. Skoro všichni žáci program využívali i ke studiu doma, což bylo následně kontrolováno vyučujícím. Někteří žáci měli potíže s procvičováním gramatiky a s poslechy, zejména ti se specifickými poruchami učení a žáci méně zdatní v anglickém jazyce.
Výukový program byl sestaven tak, aby žák vnímal procvičované učivo všemi smysly, (poslechy, videa, doplňovací, přiřazovací cvičení, gramatika, slovní zásoba anglické písničky, trénink výslovnosti, čtení s porozuměním, nahrávání vlastní výslovnosti…), což žáky velmi bavilo.