Objednávky a odhlášení objednávek
Objednávání a rušení obědů
Online objednávání:
Přístupové údaje pro online objednávání:
- zaměstnanci a žáci SPŠP-COP Zlín, kteří se do dočasného systému přihlašovali pomocí údajů do školní sítě, mají přiděleny nové údaje; najdou je ve školním Intranetu
- ostatní uživatelé použijí tytéž údaje, které používali pro přihlášení do dočasného stravovacího systému
Po přihlášení do nového stravovacího systému si prosíme nastavte svoje heslo.
Využít můžete také mobilní aplikaci Strava.cz pro Android a iOS.
Výdej jídel probíhá prostřednictvím karet a čipů. Pokud jste si nestihli do systému uložit svoji kartu nebo čip, můžete to provést na samoobslužném objednacím terminálu v jídelně nebo u účetní Domova mládeže 1 paní Maryníkové.
Při objednání přes internet je nutné objednávky nebo storna objednávek vždy potvrdit – uložit.
Jídelníček
OBJEDNÁVKY – TERMINÁLY
SNÍDANĚ | 2 dny dopředu (tj. v pondělí na středu) do 14:30 hod. |
OBĚDY | den dopředu (tj. v pondělí na úterý) do 14:30 hod. |
VEČEŘE | den dopředu (tj. v pondělí na úterý) do 14:30 hod. |
V pátek se objednává snídaně na úterý, obědy a večeře na pondělí následující týden.
ODHLÁŠENÍ OBJEDNÁVEK – TERMINÁLY
SNÍDANĚ | 2 dny dopředu do 14:30 hod. |
OBĚDY | den dopředu do 14:30 hod. |
VEČEŘE | den dopředu do 14:30 hod. |
Pro nemocné a nepřítomné ubytované žáky DM1 + DM2:
Odhlášení stravy do 7 hod. u denní vychovatelské služby nebo u vedoucí stravování
Pro nemocné a nepřítomné ostatní žáky :
Odhlášení stravy do 7 hod. u vedoucí stravování
Vedoucí stravování: 577 314 013