Stravování
Stravování probíhá ve školní jídelně, která se nachází v budově Domova mládeže 1, nám.T.G.Masaryka 2700. Stravování (oběd) je poskytováno žákům a studentům SPŠP-COP a Gymnázia a JŠ Zlín a také zaměstnancům uvedených škol. Žáci a studenti všech škol, kteří jsou ubytováni na DM1 a DM2 se stravují celodenně, pokud nemají možnost stravovat oběd ve škole, kterou navštěvují.
Placení stravy: Bezhotovostním převodem na bankovní účet
Číslo účtu na placení stravy: 1461630237/0100
Variabilní symbol: identifikační číslo (ID) – desetimístné číslo
………………………………………………………………………………………………………………………
Přihlášky na stravování pro stávající strávníky na školní rok 2023/2024 budou k dispozici v termínu 2. 5. 2023 – 30. 6. 2023 následovně:
- ke stažení na základě osobních přihlašovacích údajů jednotlivých strávníků (přihlašovací jméno+heslo) na https://stravovani.spspzlin.cz/
- na e-mailu: simona.marynikova@spspzlin.cz (do e-mailu je nutné napsat školu, příjmení, jméno a datum narození strávníka)
Termín odevzdání přihlášek je do 30. 6. 2023.
Žáků ubytovaných na DM1 a DM2 se přihlášení na stravování netýká!
………………………………………………………………………………………………………………………
Přihlášky na stravování pro nové žáky 1. ročníků na školní rok 2023/2024 budou k dispozici následovně:
- novým žákům SPŠP-COP budou přihlášky posílány e-mailem nebo budou osobně k vyzvednutí v kanceláři č. 321 L – p.Valová Monika, budova SPŠP-COP, Nad Ovčírnou IV 2528
Termín odevzdání přihlášek pro nové žáky ze SPŠP-COP je do 30. 6. 2023
- pro nové žáky Gymnázia a JŠ k vyzvednutí osobně po donesení zápisového lístku v kanceláři č.201 – p.Večerková, budova Gymnázia a JŠ, nám.T.G.Masaryka 2734
Termín odevzdání přihlášek pro nové žáky z Gymnázia a JŠ je do 30. 6. 2023
………………………………………………………………………………………………………………………
Cena oběda od 1. 8. 2022:
- 11 – 14 let 35,–Kč
- 15 a více let 38,–Kč
- Strávníci DČ 85,–Kč
- Záloha na kartu 200,–Kč
Výdejní doba oběda: Žáci a zaměstnanci: 11.00 – 14.30 hodin
cizí strávnicí: 11.00 – 13.00 hodin
Právo na zvýhodněnou cenu oběda pro žáky je pouze ve dnech pobytu ve škole a první den nemoci!
Neubytovaní žáci a studenti ve dnech, kdy nejsou přítomni ve škole, nemají nárok na zvýhodněnou cenu oběda a jsou povinni si v tyto dny oběd odhlásit!
V případě nemoci nebo jiné nepřítomnosti lze uskutečnit přihlášení a odhlášení jídla na aktuální den telefonicky od 6.30 – 7.00 hod.
Z kapacitních důvodů nejsme schopni poskytnout stravování všem zájemcům o stravování, proto jsou přihlášky na stravování přidělovány dle: „Kritérií výběru zájemců o stravování v jídelně Domova mládeže 1, nám.T.G.Masaryka 2700“.
Přihláška na stravování je platná pouze aktuální školní rok! Držení stravovací karty ani ISIC karty, stejně jako finanční prostředky na účtu, automaticky neznamenají stravování po celou dobu studia.
Každý rok je proto nutné se znovu přihlašovat na stravování.
Ceny stravy platné od 1. 8. 2022
Studenti ubytovaní:
nárok na odběr jednoho jídla dotovaného státem
snídaně 32,–Kč
oběd 38,–Kč
večeře 35,–Kč
Pouze pro ubytované: Objednáte-li si další jídlo zaplatíte za:
snídani 65,– Kč
oběd 85,– Kč
večeři – teplou 80 Kč
večeři – studenou 80 Kč
S dotazy ohledně stravování, objednání nebo odhlášení jídel se obracejte na:
vedoucí stravování – Zlatka Baranová tel. 577 314 013, e-mail: zlatka.baranova@spspzlin.cz
S dotazy ohledně přihlášek, ID, přihlašovacích údajů, placení stravného a zůstatku na kontě na:
účetní, tel. 577 314 024, e-mail: simona.marynikova@spspzlin.cz
- Kritéria výběru zájemců o stravování v jídelně
- Objednávky a odhlášení objednávek
- Pro neubytované žáky
- Pro ubytované žáky
- Vyúčtování stravného – konec školního roku
Objednávání a rušení obědů
Online objednávání:
Přístupové údaje pro online objednávání:
- zaměstnanci a žáci SPŠP-COP, kteří se do dočasného systému přihlašovali pomocí údajů do školní sítě, mají přiděleny nové údaje; najdou je ve školním Intranetu
- ostatní uživatelé použijí tytéž údaje, které používali pro přihlášení do dočasného stravovacího systému
Po přihlášení do nového stravovacího systému si prosíme nastavte svoje heslo.
Využít můžete také mobilní aplikaci Strava.cz pro Android a iOS.
Výdej jídel probíhá prostřednictvím karet a čipů. Pokud jste si nestihli do systému uložit svoji kartu nebo čip, můžete to provést na samoobslužném objednacím terminálu v jídelně nebo u účetní Domova mládeže 1 paní Maryníkové.
Při objednání přes internet je nutné objednávky nebo storna objednávek vždy potvrdit – uložit.
Jídelní lístek 5. 6. – 9. 6. 2023
Jídelní lístek 29. 5. – 2. 6. 2023
Značení alergenů v jídelním lístku
Vnitřní řád školní jídelny Domova mládeže 1